WELCOME NOTES


Friday, June 25, 2010

Terharunyer Award Nie..

Assalamualaikum,


Terharunyer saya bila dapat award ni.. Kannye ape.. Saya x comel maner pun. Ahaks! Biasa2 jer.. Time kacih la wahai sepupu comei ku, Nazihah. Untuk blogger cute, Nazihah, saya segerakan menjawab soalan2 nye yer.

Soalan 1
Apa nama blog anda dan kenapa letak nama tur?
Jawapan 1
Nama blog saya ialah Bingkisan Naluri. Apa yang terdetik dari hati saya untuk menaip, saya teruskan niat saya. Itu je..

Soalan 2
Jelaskan bagaimana anda boleh dapat idea nak letak nama URL blog anda.
Jawapan 2
Bagai nak pecah kepala jugak la memikirkan nama ni sebab dulu nama nya "My Mobile Blog" sbb sent entry blog through my mobile phone. But semenjak dah dpt laptop kesayangan ni.. hehe.. blogging mnjadi2..

Soalan 3
Bila blog anda mula beroperasi?
Jawapan 3
Berblog semenjak Jun 2009, Newer blog semenjak February 2010

Soalan 4
Ucapan anda kepada cik Nazihah?
Jawapan 4




TQ :)


Soalan 5
Tag 9 orang yang anda rasa patut dapat award istimewa ni..
Jawapan 5

p/s: U all are very 'çute' in my heart..  :)


No comments: